Zarządzanie jakością w usługach publicznych
Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2024 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 190 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788381028394 |
ISBN: | 978-83-8102-839-4 |
Data: | 2024-03-25 |
Opis książki:
Na początku XXI wieku jednym z najważniejszych przejawów osiągnięcia wysokiego poziomu cywilizacyjnego kraju jest dostarczanie usług publicznych o wysokiej jakości. Mijają czasy, w których odbiorca wysokiej jakości usług publicznych. Obecnie w sercu sprawnie działającej administracji publicznej znajduje się obywatel. Autorzy, opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie, równocześnie podają rekomendacje do zmian w polskich usługach publicznych.
Niniejsza książka zawiera opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie od lat 60. XX wieku do lat współczesnych. Zostały w niej dokładnie przedstawione takie koncepcje jak: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administraction), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Menagement), czy też koncepcja Modernizującego się Zarządu (Reinventing Government).
W książce w rozbudowany sposób zostały opisane systemy zarządzania jakością w usługach publicznych, począwszy od norm ISO, modelu EFQM i podejścia TQM, a skończywszy na koncepcjach Strategicznej Karty Wyników oraz brytyjskiego systemu Best Value.
Ponadto, książka zawiera opis implementacji poszczególnych systemów, z wykorzystaniem szeregu metod i narzędzi, sosowanych w zarządzaniu jakością. Liczne przykłady wdrażania systemów zarządzania jakością w Polsce i krajach wysoko rozwiniętych mogą być pomocne menedżerom administracji publicznej w Polsce w dokonywaniu pozytywnych zmian w swoich instytucjach.
Książka "Zarządzanie jakością w usługach publicznych" - Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2024 r. Cena 51.02 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.