Zarządzanie jakością w usługach publicznych
Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 190 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788381024402 |
ISBN: | 978-83-8102-440-2 |
Data: | 2020-11-02 |
Opis książki:
Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy - opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie - podają rekomendacje zmian w polskich usługach publicznych.
Opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie (od lat 60 XX w. do lat współczesnych).
Prezentacja koncepcji: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administration), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Management), Koncepcja Modernizującego się Rządu (Reinventing Government).
Opis systemów zarządzania jakością w usługach publicznych (normy ISO, model EFQM i podejścia TQM, koncepcje Strategicznej Karty Wyników oraz brytyjskiego systemu Best Value).
Opis implementacji poszczególnych systemów, z wykorzystaniem szeregu metod i narzędzi stosowanych w zarządzaniu jakością.
Liczne przykłady wdrażania systemów zarządzania jakością w Polsce oraz w krajach wysoko rozwiniętych.
Książka "Zarządzanie jakością w usługach publicznych" - Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2020 r. Cena 42.13 zł. Zapraszamy na zakupy!