Zarządzanie jakością w usługach publicznych
Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 188 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788375560107 |
ISBN: | 978-83-7556-010-7 |
Data: | 2008-12-02 |
Opis książki:
Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lukę w polskim piśmiennictwie wypełnia –,, wychodząc naprzeciw pilnemu zapotrzebowaniu –,, książka autorstwa K. Opolskiego i P. Modzelewskiego pt. „,,Zarządzanie jakością u usługach publicznych”,,. Jest to pierwsze w Polsce opracowanie w całości poświęcone zarządzaniu jakością w usługach publicznych, ujmujące w sposób kompleksowy różne aspekty teoretyczne związane z jakością usług, jak i –,, co jest wielką zaletą recenzowanej książki –,, również praktyczne wskazania wdrożeniowe dla instytucji publicznych w Polsce. Autorzy przy prezentacji powyższych zagadnień oparli się na doświadczeniach wybranych krajów (Wielka Brytania, USA, Kanada, Japonia, a także Polska) w adaptacji różnych systemów i metod zarządzania jakością usług do potrzeb sektora publicznego. Jak się okazuje w wielu krajach dokonano już reform sektora publicznego stawiając –,, przy nieskuteczności innych koncepcji –,, na jakość usług. Recenzowana książka, będąca obszernym studium, składa się z pięciu rozdziałów uporządkowanych z logiczną zasadą od ogółu do szczegółu. Zasadnicza odmienność i niejednorodność sektora publicznego wymagała od Autorów zredefiniowania zarówno pojęcia klient, jak i jakość usług. Koniecznym było także określenie struktur organizacyjnych instytucji publicznych umożliwiających wdrażanie w nich systemów jakości.
Książka "Zarządzanie jakością w usługach publicznych" - Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 188 stron i została wydana w 2008 r.