pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 188 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788375560107
ISBN: 978-83-7556-010-7
Data: 2008-12-02
Cena wydawcy: 47.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lukę w polskim piśmiennictwie wypełnia –,, wychodząc naprzeciw pilnemu zapotrzebowaniu –,, książka autorstwa K. Opolskiego i P. Modzelewskiego pt. „,,Zarządzanie jakością u usługach publicznych”,,. Jest to pierwsze w Polsce opracowanie w całości poświęcone zarządzaniu jakością w usługach publicznych, ujmujące w sposób kompleksowy różne aspekty teoretyczne związane z jakością usług, jak i –,, co jest wielką zaletą recenzowanej książki –,, również praktyczne wskazania wdrożeniowe dla instytucji publicznych w Polsce. Autorzy przy prezentacji powyższych zagadnień oparli się na doświadczeniach wybranych krajów (Wielka Brytania, USA, Kanada, Japonia, a także Polska) w adaptacji różnych systemów i metod zarządzania jakością usług do potrzeb sektora publicznego. Jak się okazuje w wielu krajach dokonano już reform sektora publicznego stawiając –,, przy nieskuteczności innych koncepcji –,, na jakość usług. Recenzowana książka, będąca obszernym studium, składa się z pięciu rozdziałów uporządkowanych z logiczną zasadą od ogółu do szczegółu. Zasadnicza odmienność i niejednorodność sektora publicznego wymagała od Autorów zredefiniowania zarówno pojęcia klient, jak i jakość usług. Koniecznym było także określenie struktur organizacyjnych instytucji publicznych umożliwiających wdrażanie w nich systemów jakości.

Książka "Zarządzanie jakością w usługach publicznych" - Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 188 stron i została wydana w 2008 r.