Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 348 s. |
Wymiar: | 156x230 mm |
EAN: | 9788376413532 |
ISBN: | 978-83-7641-353-2 |
Data: | 2008-11-19 |
Opis książki:
W książce omówiono teorię i sposoby podejścia do zagadnienia jakości oraz problematykę wdrażania i doskonalenia systemów zarządzania jakością. Przedstawiono metody pomiaru jakości, akcentując rolę i znaczenie czynników organizacyjnych oraz społecznych w jej doskonaleniu. Już ponad 200 urzędów administracji publicznej w Polsce prowadzi wdrożony system zarządzania jakością (zgodny z normami ISO 9001). W niektórych urzędach jakość usług i całej organizacji jest doskonalona za pomocą modelu EFQM i metody CAF. Polska administracja publiczna jest jednym z europejskich liderów w zakresie przemian jakościowych. Jednak pomimo wielu korzystnych zmian przeciętny obywatel nie odczuwa znaczącej poprawy jakości usług. Prawdziwym problemem jest brak kultury jakości i zaufania. Opracowanie jest przewodnikiem dla osób, które chcą doskonalić jakość usług świadczonych przez urzędy. Zmusza czytelnika do poszukiwania własnych specyficznych pomysłów, idei, praktycznych rozwiązań.
Książka "Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej" - Marek Bugdol - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 348 stron i została wydana w 2011 r.