Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 166 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301198978 |
ISBN: | 978-83-0119-897-8 |
Data: | 2018-04-06 |
Opis książki:
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P - metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.
Książka "Zarządzanie jakością usług" - Wiesław Urban - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 166 stron i została wydana w 2018 r. Cena 63.77 zł. Zapraszamy na zakupy!