pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka

Autor książki:

Sławomir Wawak

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788373617872
ISBN: 83-7361-787-6
Data: 2009-09-07
49.56 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Kompendium wiedzy na temat systemów zarządzania jakością
  • Poznaj filozofię i zasady zarządzania jakością
  • Przygotuj firmę do wdrożenia norm ISO
  • Zastosuj nowoczesne metody zarządzania jakością
  • Wykorzystaj narzędzia informatyczne

W ciągu ostatnich lat w gospodarce światowej dokonało się wiele zmian, a konkurencja na rynku wzrosła. W wyniku tego jakość produktów, usług i obsługi klienta stała się podstawowym czynnikiem decydującym o sukcesie przedsiębiorstwa. Nadal jednak wiele firm popełnia podstawowe błędy identyfikując przyczyny niskiej jakości i próbując ją poprawić. Takie błędy okazują się niezwykle kosztowne -- prowadzą do utraty pozycji rynkowej lub nawet upadku przedsiębiorstwa. Jedynym sposobem uniknięcia problemów jest stosowanie sprawdzonych systemów zarządzania jakością oraz wdrożenie praktycznych metod i narzędzi.

Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II" to podręcznik dla kadry menedżerskiej i studentów, przedstawiający podstawy wiedzy związanej z zarządzaniem jakością. Prezentuje zasady zarządzania przez jakość (TQM -- Total Quality Management) oraz efekty ekonomiczne zmian w organizacji powodowanych wprowadzeniem systemu zarządzania jakością. W książce opisano normy związane z zarządzaniem jakością, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym się o certyfikaty. Przedstawiono tu również praktyczne metody zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces.

  • Idea, filozofia i zasady TQM
  • Koszty wprowadzania zarządzania jakością
  • Normy zarządzania jakością ISO 9001
  • Przygotowanie firmy do audytu
  • Zarządzanie środowiskiem i BHP
  • Normy ISO 14001 oraz PN-N-18001
  • Narzędzia i metody zarządzania jakością
  • Stosowanie narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie jakością

W oparciu o wiadomości zawarte w tej książce można samodzielnie zaprojektować model zarządzania jakością w firmie.

Książka "Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka" - Sławomir Wawak - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2005 r. Cena 49.56 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.