Tytuł książki:
Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach
Autor książki:
William B. Martin
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Ekonomiczna |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 219 s. |
Wymiar: | 169x240 mm |
EAN: | 9788374840231 |
ISBN: | 83-7484-023-4 |
Data: | 2009-10-01 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości.
Książka "Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach" - William B. Martin - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna. Książka posiada 219 stron i została wydana w 2006 r.