Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych
Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 188 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375560190 |
ISBN: | 978-83-7556-019-0 |
Data: | 2011-10-03 |
Opis książki:
Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług. Szczególnym walorem poznawczym i analitycznym są jednak przykłady (case study), które nie tylko stanowią uzupełnienie rozważań teoretycznych, ale także w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały wyjaśniają zawiłości świadczenia usług zdrowotnych, zwłaszcza z punktu widzenia ryzyka, które towarzyszy działalności podmiotów świadczących tego typu usługi. Poszukiwanie metod i sposobów rozszerzenia zakresu oraz poprawy jakości świadczonych usług medycznych ożywia dyskusja na temat kierunków i zakresu działań, które powinny być podejmowane przez właścicieli, a także kadrę zarządzającą podmiotów dostarczających usługi zdrowotne. Szczególną uwagę należy zwrócić na zamieszczone zestawy rozwiązań i porad ekonomiczno-organizacyjnych, które można wdrożyć lub wykorzystać w każdym podmiocie prowadzącym działalność w sferze usług zdrowotnych. Z recenzji prof. SGH, dr hab. Agnieszki Alińskiej
Książka "Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych" - Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 188 stron i została wydana w 2011 r.