pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 188 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375560190
ISBN: 978-83-7556-019-0
Data: 2011-10-03
Cena wydawcy: 57.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług. Szczególnym walorem poznawczym i analitycznym są jednak przykłady (case study), które nie tylko stanowią uzupełnienie rozważań teoretycznych, ale także w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały wyjaśniają zawiłości świadczenia usług zdrowotnych, zwłaszcza z punktu widzenia ryzyka, które towarzyszy działalności podmiotów świadczących tego typu usługi. Poszukiwanie metod i sposobów rozszerzenia zakresu oraz poprawy jakości świadczonych usług medycznych ożywia dyskusja na temat kierunków i zakresu działań, które powinny być podejmowane przez właścicieli, a także kadrę zarządzającą podmiotów dostarczających usługi zdrowotne. Szczególną uwagę należy zwrócić na zamieszczone zestawy rozwiązań i porad ekonomiczno-organizacyjnych, które można wdrożyć lub wykorzystać w każdym podmiocie prowadzącym działalność w sferze usług zdrowotnych. Z recenzji prof. SGH, dr hab. Agnieszki Alińskiej

Książka "Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych" - Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 188 stron i została wydana w 2011 r.