pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie innowacjami społecznymi. Trendy, perspektywy, wyzwania

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 185 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788380850484
ISBN: 978-83-8085-048-4
Data: 2015-12-07
38.55 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

W książce skoncentrowano się na tym, czym są innowacje społeczne, jak mogą być zinstytucjonalizowane i w jaki sposób funkcjonują w praktyce. Celem publikacji jest zrozumienie zjawiska innowacji społecznych: od genezy, mechanizmów ich generowania, projektowania, wdrażania, działania, absorpcji i wpływania na efekty społeczne, upowszechniania, skalowania jak i utrwalania. Szczególnie ważne jest wyjaśnienie powodów generowania innowacji społecznych w szerokim kontekście rozwoju społecznego. Dodatkowo istotne jest pokazanie praktycznego wymiaru innowacji społecznych w odniesieniu o środowiska, w jakim mają miejsce. Ta część ma służyć jako inspiracja dla praktyki zarządzania publicznego oraz poprawiania standardów i podnoszenia jakości polityk publicznych w tym zakresie. Dlatego zadbano o wskazanie głównych czynników stymulujących, jak również ograniczających innowacje społeczne oraz pokazano wybrane studia przypadków. Nowatorskim elementem książki jest powiązanie teoretycznego wymiaru innowacji społecznych, w tym z uwzględnieniem zagadnienia społecznych inwestycji - kategorii stanowiącej nowość w wymiarze europejskim w okresie 2014-2020, jak dotąd nieopisanej w polskiej literaturze przedmiotu, z wymiarem instytucjonalnym i praktycznym.

Książka "Zarządzanie innowacjami społecznymi. Trendy, perspektywy, wyzwania" - Aldona Wiktorska-Święcka, Dorota Moroń, Monika Klimowicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 185 stron i została wydana w 2015 r. Cena 38.55 zł. Zapraszamy na zakupy!