Dane szczegółowe: | |
Producent: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 220 s. |
EAN: | 5904807008861 |
ISBN: | 83-0114-483-1 |
Data: | 2009-10-05 |
Cena wydawcy: 51.45 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej.
W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.
Książka "Zarządzanie i planowanie marketingowe (+ CD)" - Andrzej Pomykalski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2005 r.