pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
książka:

Zarządzanie i planowanie marketingowe (+ CD)

Dane szczegółowe:
Producent: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 220 s.
EAN: 5904807008861
ISBN: 83-0114-483-1
Data: 2009-10-05
Cena wydawcy: 51.45 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej.
W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.

Książka "Zarządzanie i planowanie marketingowe (+ CD)" - Andrzej Pomykalski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2005 r.