pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Zarządzanie i planowanie marketingowe (+ CD)

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788301156145
ISBN: 978-83-0115-614-5
Data: 2008-11-19
58.53 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej.
W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.

Książka "Zarządzanie i planowanie marketingowe (+ CD)" - Andrzej Pomykalski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2008 r. Cena 58.53 zł. Zapraszamy na zakupy!