Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 464 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788324601820 |
ISBN: | 83-246-0182-1 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Niezbędny podręcznik dla menedżerów firm usługowych- Działania marketingowe i kontakty z klientami
- Zarządzanie personelem
- Wyszukiwanie partnerów i kooperantów
- Budowanie pozycji na rynku
Zarządzanie firmą usługową zdecydowanie różni się od zarządzania zakładem produkcyjnym. Stosowanie tradycyjnych metod, które polegają na standaryzacji produktów i zadań, ścisłym nadzorze i agresywnym marketingu, w sektorze usługowym jest nie tylko nieodpowiednie, ale może okazać się błędne i niebezpieczne. W firmach świadczących usługi profesjonalne szczególną rolę odgrywają dobre kontakty z klientami. Pracownicy bezpośrednio zaangażowani w ich obsługę są więc najcenniejszym zasobem firmy. Trzeba im poświęcić szczególną uwagę, odkryć ich indywidualne potrzeby -- i dlatego nie można sobie pozwolić na zarządzanie w sposób rutynowy.
Podręcznik Zarządzanie firmą usług profesjonalnych" powinien znaleźć się na półce każdego szefa firmy usługowej. David Maister, międzynarodowy ekspert w dziedzinie konsultingu, przedstawia najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania takim przedsiębiorstwem -- od marketingu po strategie międzynarodowe, od polityki kadrowej po zwiększanie dochodowości, od planowania strategicznego po skuteczne przywództwo. Czytając tę książkę, szybko przekonasz się, że słuszna jest teza postawiona przez autora:Każda profesjonalna firma usługowa ma tę samą misję, bez względu na rozmiar, specjalizację i kraj, w którym działa: zapewnienie klientom doskonałej jakości usług, pracownikom satysfakcji zawodowej, a właścicielom sukcesu finansowego".
- Cykl rozwojowy firmy usługowej
- Badanie potrzeb klientów
- Podnoszenie jakości usług
- Polityka marketingowa firmy usługowej
- Zarządzanie pracownikami
- Przydzielanie i harmonogramowanie zadań
- Planowanie strategiczne
Zbuduj stabilną i silną firmę usługową.
Książka "Zarządzanie firmą usług profesjonalnych" - David H. Maister - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 464 stron i została wydana w 2006 r.