pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie firmą usług profesjonalnych

Autor książki:

David H. Maister

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 464 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788324601820
ISBN: 83-246-0182-1
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 67.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niezbędny podręcznik dla menedżerów firm usługowych
  • Działania marketingowe i kontakty z klientami
  • Zarządzanie personelem
  • Wyszukiwanie partnerów i kooperantów
  • Budowanie pozycji na rynku

Zarządzanie firmą usługową zdecydowanie różni się od zarządzania zakładem produkcyjnym. Stosowanie tradycyjnych metod, które polegają na standaryzacji produktów i zadań, ścisłym nadzorze i agresywnym marketingu, w sektorze usługowym jest nie tylko nieodpowiednie, ale może okazać się błędne i niebezpieczne. W firmach świadczących usługi profesjonalne szczególną rolę odgrywają dobre kontakty z klientami. Pracownicy bezpośrednio zaangażowani w ich obsługę są więc najcenniejszym zasobem firmy. Trzeba im poświęcić szczególną uwagę, odkryć ich indywidualne potrzeby -- i dlatego nie można sobie pozwolić na zarządzanie w sposób rutynowy.

Podręcznik Zarządzanie firmą usług profesjonalnych" powinien znaleźć się na półce każdego szefa firmy usługowej. David Maister, międzynarodowy ekspert w dziedzinie konsultingu, przedstawia najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania takim przedsiębiorstwem -- od marketingu po strategie międzynarodowe, od polityki kadrowej po zwiększanie dochodowości, od planowania strategicznego po skuteczne przywództwo. Czytając tę książkę, szybko przekonasz się, że słuszna jest teza postawiona przez autora:Każda profesjonalna firma usługowa ma tę samą misję, bez względu na rozmiar, specjalizację i kraj, w którym działa: zapewnienie klientom doskonałej jakości usług, pracownikom satysfakcji zawodowej, a właścicielom sukcesu finansowego".

  • Cykl rozwojowy firmy usługowej
  • Badanie potrzeb klientów
  • Podnoszenie jakości usług
  • Polityka marketingowa firmy usługowej
  • Zarządzanie pracownikami
  • Przydzielanie i harmonogramowanie zadań
  • Planowanie strategiczne
Wykorzystaj zawartą w tej książce wiedzę.
Zbuduj stabilną i silną firmę usługową.

Książka "Zarządzanie firmą usług profesjonalnych" - David H. Maister - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 464 stron i została wydana w 2006 r.