Zarządzanie działem sprzedaży firmy. Prognozowanie, organizowanie, motywowanie, kontrola
Krzysztof Cybulski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 288 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 978830114255101 |
ISBN: | 83-01-14255-3 |
Data: | 2001-01-15 |
Opis książki:
Podręcznik przeznaczony dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Atutami podręcznika są: duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia, słowniczek terminów, indeks rzeczowy oraz bogata bibliografia.
Książka "Zarządzanie działem sprzedaży firmy. Prognozowanie, organizowanie, motywowanie, kontrola" - Krzysztof Cybulski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2004 r.