Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 288 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301163570 |
ISBN: | 978-83-0116-357-0 |
Data: | 2012-01-30 |
Opis książki:
Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku! Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży; formułowanie strategii sprzedaży; organizowanie procesu sprzedaży; kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców; kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.
Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy, bogata bibliografia.
Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
Książka "Zarządzanie działem sprzedaży firmy" - Krzysztof Cybulski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2012 r. Cena 73.01 zł. Zapraszamy na zakupy!