Zarządzanie a kreatywność XXI wieku
Magdalena Bartczak, Agnieszka Mazurek-Czarniecka

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe Sophia |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 120 s. |
Wymiar: | 175x245 mm |
EAN: | 9788365357960 |
ISBN: | 978-83-6535-796-0 |
Data: | 2020-03-17 |
Opis książki:
Przedstawiona współautorska monografia, w odpowiedzi na rosnącą niepewność i nieprzewidywalność dynamiki nakładających się na siebie przemian ekonomicznych, społecznych i kulturowych w nowym, stale zmieniającym się środowisku globalnej gospodarki (cyfrowej) na początku XXI wieku, koncentruje się głównie na dynamice współczesnych przemian w modelu/ach pracy/czasu wolnego work life balance, widocznej w postaci różnych, często sprzecznych dyskursów (aktualnych form opisów rzeczywistości) obecnych w naukach ekonomicznych, społecznych czy humanistycznych.
Książka "Zarządzanie a kreatywność XXI wieku" - Magdalena Bartczak, Agnieszka Mazurek-Czarniecka - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe Sophia. Książka posiada 120 stron i została wydana w 2018 r.