Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 356 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788326439414 |
ISBN: | 978-83-2643-941-4 |
Data: | 2012-06-25 |
Cena wydawcy: 52.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo.Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym: - zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów, - odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy, - umiejętnie wypromujesz swoją markę, - staniesz się wiarygodny dla swoich klientów, - klient zostanie z tobą na długo.
Książka "Zaprzyjaźnij się z klientem" - Birk Cooper, Scott Cooper, Fritz Grutzner - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 356 stron i została wydana w 2012 r.