pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Autor książki:

Paweł Tkaczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 140x208 mm
EAN: 9788324633340
ISBN: 978-83-246-3334-0
Data: 2011-07-29
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

  • Zero teorii

  • Sama praktyka

  • Polski autor w polskich realiach

  • Najbardziej aktualna wiedza
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności... Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

  • Silna marka

  • Strategia komunikacji marki

  • Identyfikacja wizualna

  • Nowy marketing

  • Case studies
  • Marketing to inwestycja - udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!

Książka "Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki" - Paweł Tkaczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2011 r.