Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Explanator |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9783892891611 |
ISBN: | 978-38-9289-161-1 |
Data: | 2012-06-13 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
W dzisiejszym świecie sprzedaży nie ma już miejsca dla zwykłych sprzedawców, ale wciąż jest wiele miejsca dla liderów. Konkurencja nie śpi, więc albo Ty będziesz najlepszy albo ktoś inny zajmie Twoje miejsce. W książce autorstwa Rona Karra, przedstawiony zostaje powtarzalny proces, opierający się na założeniu, że wielcy sprzedawcy kierują swoimi relacjami z klientami w ten sam sposób, w który wielcy przywódcy sprzedają idee. Opierając się na dekadach badań w firmach różnych rozmiarów, Karr ujawnia co robią prawdziwi przywódcy i pokazuje, co może zrobić każdy z nas, aby wprowadzić w życie te same ważne zasady. Oferuje on szczegółowe studium siedmiu cech wszystkich liderów. Najlepsi sprzedawcy: - mają przejrzystą wizję tego, dokąd zmierzają - robią doskonałe wrażenie na swoich klientach - budują sojusze zamiast działać w pojedynkę - zadają mocne pytania, zapewniające im nowe okazje biznesowe - tworzą propozycję lepszą od konkurencji - biorą odpowiedzialność za siebie i swoje działanie.Wielu spośród najlepszych uczy się powyższych zasad metodą prób i błędów. Ta książka pomoże przejść od razu do sukcesu. Po co uczyć się tego w najtrudniejszy sposób, kiedy można opanować najważniejsze reguły i już od dzisiaj zacząć sprzedawać więcej, szybciej i z większym zyskiem? Jeśli jesteś handlowcem lub kierownikiem zespołu handlowców, stajesz przed trudnym wyborem - zacznij sprzedawać, albo odejdź. Wybieraj rozsądnie, a sukces będzie na wyciągnięcie ręki.
Książka "Zacznij sprzedawać albo odejdź" - Ron Karr - oprawa miękka - Wydawnictwo Explanator. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2011 r.