Tytuł książki:
Zachowanie konsumenta. Koncepcje i badania europejskie
Autor książki:
Mary Lambkin, Gordon R. Foxall, W. Fred van Raaij, Benoit Heilbrunn
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2001 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 504 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788301132996 |
ISBN: | 83-01-13299-X |
Data: | 2001-01-15 |
Cena wydawcy: 55.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Niniejsza publikacja stanowi zbiór 31 artykułów dających obraz metod i wyników badań zachowania się konsumenta w Europie. Czytelnik uzyskuje wgląd w bogactwo i różnorodność prowadzonych badań w najbogatszych krajach Europy, krajach, które należą do tego samego kręgu kulturowego, co Polska. Praca ma dużą wartość naukową, tak w aspekcie metodologicznym, jak i poznawczym. Różnorodność założeń przedmiotu badań i stosowanych technik jest niezwykle inspirująca, skłania do przemyśleń i zajęcia własnego stanowiska.
Książka "Zachowanie konsumenta. Koncepcje i badania europejskie" - Mary Lambkin, Gordon R. Foxall, W. Fred Van Raaij, Benoit Heilbrunn - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 504 stron i została wydana w 2001 r.