Tytuł książki:
Zachowania podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. Aspekty marketingowe
Autor książki:
Genowefa Sobczyk
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 181 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788322725887 |
ISBN: | 83-227-2588-4 |
Data: | 2006-10-19 |
Cena wydawcy: 8.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Głównym tematem zainteresowań większości publikowanych w monografii artykułów są aspekty marketingowe zachowań podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. W ich treści zawarte trzy bloki tematyczne, a mianowicie: uwarunkowania konkurencyjności producentów i pośredników rynkowych; narzędzia marketingowe a rozwój techniki informatycznej i komunikacyjnej: trendy w zachowaniach konsumentów na rynku. Opracowania obejmują zarówno rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań empirycznych Autorów, rozwijające te zagadnienia.
Książka "Zachowania podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. Aspekty marketingowe" - Genowefa Sobczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.