Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 220 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 978830114145503 |
ISBN: | 978-83-0114-145-5 |
Data: | 2012-04-24 |
Cena wydawcy: 44.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka przedstawia, jak skutecznie porozumiewać się, zwiększać satysfakcję z pracy, efektywnie włączyć się w wykonywanie celu grupowego i unikać błędnej interpretacji otaczającego środowiska czyli jak zostać doskonałym liderem, menedżerem lub pracownikiem.Pozycja prezentuje następujące zagadnienia: zachowania organizacyjne, czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ na człowieka w środowisku pracy, percepcję człowieka w rozumieniu środowiska pracy, wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnozę, motywację w firmie, istotę, przyczyny i etapy istnienia grupy, kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, podejmowanie decyzji, porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, koncepcję i działanie kierownika oraz przywódcy.
Książka "Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania" - Urszula Gros - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2012 r.