Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 1998 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 184 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788320813333 |
ISBN: | 83-208-1333-6 |
Data: | 2006-11-15 |
Cena wydawcy: 22.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka ta :*wskazuje co należy uczynić, aby poznać i zrozumieć postępowanie nabywców*przekazuje w przystępny sposób elementarną wiedzę o konsumentach*prezentuje przykłady wykorzystania wiedzy o nabywcach indywidualnych i instytucjonalnych w działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku.
Książka "Zachowania nabywców. Seria: Marketing bez tajemnic" - Lechosław Garbarski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 184 stron i została wydana w 1998 r.