pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

Autor książki:

Magdalena Sobocińska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 172 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788320817539
ISBN: 978-83-2081-753-9
Data: 2006-01-28
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Zachowania nabywców na rynku dó i usług kultury ukazuje: - istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dó i usług kultury - podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury - system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury - różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dó i usług kultury - etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dó i usług kultury - typologię konsumentów dó i usług kultury - kierunki zmian w zachowaniach nabywców dó i usług kultury.

Książka "Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury" - Magdalena Sobocińska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2008 r.