Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 172 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320817539 |
ISBN: | 978-83-2081-753-9 |
Data: | 2006-01-28 |
Opis książki:
Książka Zachowania nabywców na rynku dó i usług kultury ukazuje: - istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dó i usług kultury - podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury - system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury - różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dó i usług kultury - etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dó i usług kultury - typologię konsumentów dó i usług kultury - kierunki zmian w zachowaniach nabywców dó i usług kultury.
Książka "Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury" - Magdalena Sobocińska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2008 r.