pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2003
Oprawa: miękka
Ilość stron: 370 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788320814309
ISBN: 83-2081-430-8
Data: 2008-11-20
pozycja niedostępna

Opis książki:

Celem książki jest przedstawienie rynkowych zachowań konsumentów oraz sposobów wykorzystania tej wiedzy w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówiono czynniki kształtujące postępowanie nabywcy w podstawowych obszarach działań marketingowych. Podstawowym warunkiem sukcesu jest kształtowanie jak najlepszych relacji przedsiębiorstwa z klientem. Przedstawiono czynniki i instrumenty wpływające na te relacje.

Książka "Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe" - Krystyna Mazurek-Łopacińska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 370 stron i została wydana w 2003 r.