Tytuł książki:
Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe
Autor książki:
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 370 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320814309 |
ISBN: | 83-2081-430-8 |
Data: | 2008-11-20 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Celem książki jest przedstawienie rynkowych zachowań konsumentów oraz sposobów wykorzystania tej wiedzy w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówiono czynniki kształtujące postępowanie nabywcy w podstawowych obszarach działań marketingowych. Podstawowym warunkiem sukcesu jest kształtowanie jak najlepszych relacji przedsiębiorstwa z klientem. Przedstawiono czynniki i instrumenty wpływające na te relacje.
Książka "Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe" - Krystyna Mazurek-Łopacińska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 370 stron i została wydana w 2003 r.