pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zachowania konsumentów. Wybrane problemy

Autor książki:

Augustyna Burlita

(red)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 206 s.
EAN: 9788320823943
Data: 2020-10-08
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów - jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczących marketingu, zachowań konsumentów i badań marketingowych. Przedstawiono w niej wybrane problemy dotyczące potrzeb, preferencji, postaw, opinii i zachowań konsumentów oraz ich uwarunkowań i zróżnicowania na określonych rynkach (m.in. opieki zdrowotnej, usług przewozowych, piwa rzemieślniczego, e-usług) bądź w odniesieniu do określonych aspektów konsumpcji (m.in. konsumpcji etycznej, konsumpcjonizmu i indywidualizacji produktów) jako rezultatu zachodzących w otoczeniu przemian ilościowych, jakościowych i strukturalnych oraz działań marketingowych przedsiębiorstw.

Książka "Zachowania konsumentów. Wybrane problemy" - Augustyna Burlita (red) - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 206 stron i została wydana w 2020 r.