pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zachowania konsumentów - teoria i praktyka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Oprawa: miękka
Ilość stron: 164 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788374170024
ISBN: 83-7417-002-6
Data:2001-01-18
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik zawiera omówienie teoretycznych oraz praktycznych aspektów zachowań gospodarstw domowych i konsumentów, metod badania tych zachowań, a także problemu ochrony interesów konsumentów. Książka adresowana jest do studentów szkół ekonomicznych na kierunkach zarządzania, marketingu, handlu i strategii przedsiębiorstw, a także do czytelników zajmujących się badaniami rynku.

Książka "Zachowania konsumentów - teoria i praktyka" - Jerzy Woś, Janina Rachocka, Maria Kasperek-Hoppe - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.