Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 400 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788326433832 |
ISBN: | 978-83-2643-383-2 |
Data: | 2014-06-25 |
Cena wydawcy: 73.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Analiza zachowań konsumenckich stanowi dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają się jak w kalejdoskopie. Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjaśnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak: * zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z rożnymi formami dokonywania zakupów, * schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych, * procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki występujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości, * reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są: cena, środowisko detaliczne, wpływy społeczne i działania reklamowe.Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przeprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych. Ten kompleksowy przewodnik zarówno po teorii i najnowszych tendencjach, jak i praktycznych aspektach analizy zachowań konsumenckich będzie więc cennym źródłem wiedzy nie tylko dla studentów kierunków związanych z marketingiem i biznesem, ale także dla marketingowców, menedżerów i kadry kierowniczej firm.
Książka "Zachowania konsumentów" - Robert East, Marc Vanhuele, Malcolm Wright - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2014 r.