Tytuł książki:
Zachowania konsumentów na współczesnym rynku. Perspektywa marketingowa
Autor książki:
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | Brak |
Ilość stron: | 300 s. |
EAN: | 9788320824421 |
ISBN: | 978-83-2082-442-1 |
Data: | 2021-09-03 |
Cena wydawcy: 69.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.
Książka "Zachowania konsumentów na współczesnym rynku. Perspektywa marketingowa" - Krystyna Mazurek-Łopacińska - oprawa Brak - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 300 stron i została wydana w 2021 r.