pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku. Perspektywa marketingowa

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2021
Oprawa: Brak
Ilość stron: 300 s.
EAN: 9788320824421
ISBN: 978-83-2082-442-1
Data: 2021-09-03
Cena wydawcy: 69.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.

Książka "Zachowania konsumentów na współczesnym rynku. Perspektywa marketingowa" - Krystyna Mazurek-Łopacińska - oprawa Brak - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 300 stron i została wydana w 2021 r.