Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 188 s. |
Wymiar: | 162x237 mm |
EAN: | 9788320819816 |
ISBN: | 978-83-2081-981-6 |
Data: | 2011-10-31 |
Opis książki:
Współcześnie konsument bywa nazywany ?królem systemu ekonomicznego?. Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw.
Autor, prof. dr hab. Leszek Rudnicki, przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkół biznesu, uczestników kursów doskonalących kwalifikacje w zakresie marketingu. Może być też przydatna dla osób zawodowo zajmujących się działalnością marketingową.
Książka "Zachowania konsumentów na rynku" - Leszek Rudnicki - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 188 stron i została wydana w 2012 r.