pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej

Autor książki:

Beata Nowotarska-Romaniak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 218 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788326443312
ISBN: 978-83-2644-331-2
Data: 2013-06-26
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka stanowi kompleksowe opracowanie problematyki zachowań klientów indywidualnych w warunkach stale zmieniającego się rynku usług ubezpieczeniowych. Dogłębne poznanie tych zachowań i wpływających na nie czynników jest dla zakładów ubezpieczeń warunkiem koniecznym do opracowania skutecznych działań marketingowych, które mają na celu odróżnienie produktów od ofert konkurencji, zdobycie i utrzymanie klienta, a tym samym umocnienie pozycji na rynku.

Autorka w monografii: ? prezentuje charakterystykę rynku ubezpieczeniowego, regulacje prawne oraz specyfikę usługi ubezpieczeniowej, ? identyfikuje potrzeby klientów indywidualnych na polskim rynku ubezpieczeniowym oraz wykorzystywane przez nich źródła informacji, ? charakteryzuje postępowanie klientów na poszczególnych etapach procesu decyzyjnego, wyodrębnia segmenty rynku usług ubezpieczeniowych oraz grupy typologiczne klientów indywidualnych według ich zachowań, ? wdraża nowe metody oceny działań marketingowych wpływających na postępowanie klientów.

Książka "Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej" - Beata Nowotarska-Romaniak - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 218 stron i została wydana w 2013 r.