Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej
Beata Nowotarska-Romaniak
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 218 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788326443312 |
ISBN: | 978-83-2644-331-2 |
Data: | 2013-06-26 |
Opis książki:
Książka stanowi kompleksowe opracowanie problematyki zachowań klientów indywidualnych w warunkach stale zmieniającego się rynku usług ubezpieczeniowych. Dogłębne poznanie tych zachowań i wpływających na nie czynników jest dla zakładów ubezpieczeń warunkiem koniecznym do opracowania skutecznych działań marketingowych, które mają na celu odróżnienie produktów od ofert konkurencji, zdobycie i utrzymanie klienta, a tym samym umocnienie pozycji na rynku.Autorka w monografii: ? prezentuje charakterystykę rynku ubezpieczeniowego, regulacje prawne oraz specyfikę usługi ubezpieczeniowej, ? identyfikuje potrzeby klientów indywidualnych na polskim rynku ubezpieczeniowym oraz wykorzystywane przez nich źródła informacji, ? charakteryzuje postępowanie klientów na poszczególnych etapach procesu decyzyjnego, wyodrębnia segmenty rynku usług ubezpieczeniowych oraz grupy typologiczne klientów indywidualnych według ich zachowań, ? wdraża nowe metody oceny działań marketingowych wpływających na postępowanie klientów.
Książka "Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej" - Beata Nowotarska-Romaniak - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 218 stron i została wydana w 2013 r.