Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ZNAK |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788324016310 |
ISBN: | 978-83-240-1631-0 |
Data: | 2011-06-09 |
Opis książki:
Czy można zarobić na czymś, co jest za darmo Czy chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora Czy naprawdę powinniśmy mieć wyrzuty sumienia, gdy ściągamy z sieci pirackie kopie filmów i płyt Na te - i wiele innych! - pytań odpowiada Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiego ogona i redaktor naczelny,,Wired. Gdy w 2007 roku grupa Radiohead udostępniła za darmo w internecie swój najnowszy album In Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny. Korzeni ery darmowych produktów trzeba jednak szukać wcześniej - Chris Anderson rozpoczyna swoją książkę m.in. od historii Kinga Gillettea, który zbudował istniejące do dziś przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Anderson, opowiadając o tym, jak zarobić na darmowych produktach, daje nam błyskotliwy wykład nowego modelu gospodarki i marketingu. Za darmo to książka, która zaskakuje i prowokuje.
Książka "Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen" - Chris Anderson - oprawa twarda - Wydawnictwo ZNAK. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2011 r.