Tytuł książki:
Youtility czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie?
Autor książki:
Yay Baer
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 212 s. |
Wymiar: | 145x210 mm |
EAN: | 9788375566208 |
ISBN: | 978-83-7556-620-8 |
Data: | 2014-04-15 |
Cena wydawcy: 42.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Żyjemy w czasach, kiedy w wyścigu o uwagę konsumentów nie wystarczy już pokonać wyłącznie konkurencję. Teraz firmy rywalizują o czas użytkowników również z członkami ich rodzin, znajomymi, przyjaciółmi, zabawnymi wirusowymi filmikami czy blogami o ?słodkich kociakach?. Atrakcyjność i niecodzienne cechy Twoich produktów i usług nie są już gwarancją wyróżnienia własnej marki w sieci. Czas zaniechać pogoni za wyjątkowością i zadać sobie pytanie: ?Jak mogę pomóc moim klientom??. Jay Baer zwraca uwagę, iż jeśli uda Ci się coś sprzedać, zdobywasz zwykle jednorazowego klienta. Jeśli jednak komuś pomożesz, wówczas może on stać się Twoim klientem na całe życie. Książka Youtility pomaga odrzucić przestarzałe metody marketingowe i proponuje zastosowanie nowatorskiego podejścia. Nadszedł bowiem czas, aby Twój marketing stał się naturalnie przydatny.Przełomowa filozofia Youtility, którą prezentuje Bear, polega na utylitarności i bezpłatnym udostępnianiu wiedzy przydatnej klientom. Prowadzi ona w ten sposób do rewolucyjnej transformacji w relacjach pomiędzy firmami a klientami.
Książka "Youtility czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie?" - Yay Baer - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2014 r.