Tytuł książki:
Wyzwania współczesnego zarządzania. Innowacje, marketing, zrównoważony rozwój
Autor książki:
Michał Czuba, Ewa Waliczek, Anna Kowalczyk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe Sophia |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 100 s. |
Wymiar: | 240x175 mm |
EAN: | 9788365357465 |
ISBN: | 978-83-6535-746-5 |
Data: | 2021-04-20 |
Cena wydawcy: 69.94 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Pojęcie marketingu ewoluuje z upływem lat. Pojawiają się coraz to nowe pojęcia i techniki. Marketing przemysłowy jest jeszcze w Polsce dziedziną mało popularną, w wększości publikacji dotyczących marketingu akcentuje się sfery i formy działania dotyczące bardziej rynku dó i usług konsumpcyjnych niż rynku dó i usług przemysłowych...
ze wstępu
Książka "Wyzwania współczesnego zarządzania. Innowacje, marketing, zrównoważony rozwój" - Michał Czuba, Ewa Waliczek, Anna Kowalczyk - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe Sophia. Książka posiada 100 stron i została wydana w 2016 r.