Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 356 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788376111094 |
ISBN: | 978-83-7611-109-4 |
Data: | 2009-03-11 |
Opis książki:
Tematyka wywiadu biznesowego jest na rynku wydawniczym ledwie zauważalna. Obejmuje nieliczne prace przyczynkarskie oraz tłumaczenia książek z języków obcych. Powody wiążą się z niewielkim zakresem tego typu działań w polskich firmach. Nieliczne są także rodzime środowiska badawcze i eksperckie, zainteresowane tą problematyką. Autor kompetentnie objaśnia te przyczyny i przybliża polskiemu czytelnikowi znaczny dorobek badawczy i bogate doświadczenia praktyczne wywiadu biznesowego dużych przedsiębiorstw w krajach rozwiniętych, np. we Francji, w Japonii, USA, Wielkiej Brytanii. Aktualność tematu zwiększa ponadto analiza transnarodowych korporacji jako głównych podmiotów gospodarczych na globalnych rynkach.
Z recenzji prof. drą hab. Tadeusza Godlewskicgo
Recenzowane opracowanie dotyczy swoistego fenomenu doby globalizacji, jakim staje się wywiad biznesowy prowadzony przez wielkie korporacje transnarodowe. Badania nad tym fenomenem, dość dobrze rozwinięte na Zachodzie, w Polsce znajdują się dopiero w fazie początkowej.
Korporacje transnarodowe są współcześnie głównym, zaś jak twierdzą niektórzy, najważniejszym aktorem stosunków międzynarodowych, a z pewnością największym benefincjentem globalizacji. Autor słusznie traktuje korporacje transnarodowe jako bardzo efektywne i skuteczne globalizatory środowiska międzynarodowego.
Z recenzji prof. drą hab. Arkadiusza Żukowskiego
Książka "Wywiad biznesowy w korporacjach transnarodowych" - Marek Ciecierski - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 356 stron i została wydana w 2009 r. Cena 30.16 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.