Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 201 s. |
EAN: | 9788320824636 |
ISBN: | 978-83-2082-463-6 |
Data: | 2021-09-03 |
Opis książki:
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą.
Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi:
- jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej,
- jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii,
- w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans,
- jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie,
- jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej.
Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.
Książka "Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej" - Maria Bajak - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 201 stron i została wydana w 2021 r. Cena 42.33 zł. Zapraszamy na zakupy!