Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Dr Lex |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 696 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788361448976 |
ISBN: | 978-83-6144-897-6 |
Data: | 2013-02-05 |
Cena wydawcy: 59.01 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Niniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych. Całość problematyki została podzielona na trzy części: 1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych. 2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.). 3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp. Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych.Książka "Wykłady z komunikacji społecznej" - Wacław Smid - oprawa miękka - Wydawnictwo Dr Lex. Książka posiada 696 stron i została wydana w 2013 r.