pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
książka:

Wybrane problemy zarządzania i marketingu. Zeszyty Naukowe nr 403

Dane szczegółowe:
Producent: Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Oprawa: miękka
ISSN: 1640-6818
Data:2001-02-03
Cena wydawcy: 18.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wprowadzenie
JOLANTA WITEK - Przedsiębiorczość szansą na poprawę statusu materialnego gospodarstw domowych
EWA FRĄCKIEWICZ, EDYTA RUDAWSKA - Miejsce zamieszkania jako determinanta poziomu i jakości życia mieszkańców. Na przykładzie województwa zachodniopomorskiego
KAZIMIERZ BARAŃSKI - Wybrane aspekty bezrobocia w województwie zachodniopomorskim
MAGDALENA SOBOŃ - Czynniki określające efektywność marketingu w powiązaniu z efektywnością przedsiębiorstwa
MATEUSZ WIŚCICKI, KRZYSZTOF BŁOŃSKI - Infrastruktura i jej ocena w województwie zachodniopomorskim w świetle badań ankietowych
KRYSTYNA PAWLETA - Kryteria wyboru ubezpieczeń indywidualnych
MAREK DRZAZGA - Nowe media w działalności promocyjnej przedsiębiorstw
VALENTINA A. SIMKHOVICH - A performance-related pay in Japanese firms: employees` first response
ADAM SAGAN - Skale cykliczne i ich zastosowanie w identyfikacji atrakcyjności okolic Krakowa
EWA ZEMAN-MISZEWSKA - Lokalne uwarunkowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
IGA RUDAWSKA - Zasoby ochrony zdrowia jako determinanty konsumpcji usług zdrowotnych w regionie

Książka "Wybrane problemy zarządzania i marketingu. Zeszyty Naukowe nr 403" - K. Barański - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego.