Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Rebis |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 336 s. |
Wymiar: | 150x220 mm |
EAN: | 9788375102475 |
ISBN: | 978-83-7510-247-5 |
Data: | 2006-02-02 |
Opis książki:
Public relations jest coraz bardziej popularne i choć skrót PR kojarzy się z zakłamaniem, korupcją czy pozorowanymi działaniami, mającymi na celu ochronę interesów jednostki bądź firmy, coraz więcej osób zastanawia się, czy mogłoby wykorzystać PR do zwiększenia sprzedaży swoich produktów i usług, by zdobyć sławę, efektywniej bronić swoich racji, unikać niepotrzebnych problemów czy wreszcie zapewnić wszystkim dostęp do odpowiednich informacji i konsultacji. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR zawiera pięćset jeden pytań na temat public relations, które zadawano autorowi przy różnych okazjach. Odpowiedzi są krótkie, wyczerpujące i ułatwiają szybkie zrozumienie tematu. Wyjaśniają, czym dokładnie jest PR, opisują charakter jego działań, jak również aspekty strategii i planowania. Anthony Davis jest konsultantem i wykładowcą specjalizującym się w marketingu i komunikacji biznesowej. Prowadzi zajęcia na temat PR i marketingu dla nie związanych z tą dziedziną menedżerów i osób na stanowiskach kierowniczych. Jest doradcą w małych i średnich przedsiębiorstwach. Regularnie pisuje do prasy biznesowej, a także przygotowuje kandydatów do rozmaitych egzaminów specjalistycznych.
Książka "Wszystko co powinieneś wiedzieć o PR" - Anthony Davis - oprawa twarda - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2008 r.