Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich
Robert Stępowski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Roster |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 254 s. |
Wymiar: | 155x215 mm |
EAN: | 9788394373733 |
ISBN: | 978-83-9437-373-3 |
Data: | 2017-05-25 |
Opis książki:
Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów.
Ponadto z książki dowiesz się:
Jakie konkretnie działania promocyjne podejmują poszczególne samorządy?
Czy logo i hasło faktycznie promują miasto lub gminę?
Na podstawie jakich dokumentów strategicznych pracują poszczególne miasta w Polsce?
Czy święto miasta może być narzędziem promującym je? Jak przygotować skuteczne wydarzenie promujące miasto i ile pieniędzy wydają samorządy na realizację konkretnych wydarzeń (np. Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie, 150. urodziny Katowic, czy Festiwal Open w Gdyni)?
Poznasz potrawy charakterystyczne dla poszczególnych regionów polski.
Przeczytaj jak wybrane samorządy - zarówno miejskie jak i wojewódzkie - komunikują się z potencjalnymi inwestorami i turystami zagranicznymi.
Jakie działania podejmują największe polskie miasta akademickie, aby przyciągnąć studentów?
Poznasz inteligentne specjalizacje polskich województw, istotne zwłaszcza w kontekście ubiegania się o fundusze unijne z aktualnej perspektywy finansowej Unii Europejskiej.
Dowiesz się również jak marketingowo pozycjonuje się 27 polskich miast.
Ponadto, Robert Stępowski, autor książki "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów" i jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów zajmujących się marketingiem terytorialnym, dużo miejsca poświęca city placement owi, czyli lokowaniu miast, regionów i atrakcji turystycznych w filmach, serialach, czy też produkcjach telewizyjnych. Dowiesz się więc jak efektywnie wykorzystać to narzędzie do promocji. Przeczytasz o doświadczeniach samorządów, które zagrały już w filmie lub serialu, sprawdzisz ile taka promocja kosztuje.
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich" - Robert Stępowski - oprawa twarda - Wydawnictwo Roster. Książka posiada 254 stron i została wydana w 2017 r.