Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego
Katarzyna Dziewanowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 406 s. |
Wymiar: | 165x238 mm |
EAN: | 9788381286770 |
ISBN: | 978-83-8128-677-0 |
Data: | 2018-08-17 |
Opis książki:
Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach. W niewielkim stopniu była ona odnoszona do sektora szkolnictwa wyższego [...]. Książka Katarzyny Dziewanowskiej pt. "Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego" jest rzetelną pracą naukową, zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia [...]. Poważnym osiągnięciem Autorki jest przedstawienie wyników interesujących badań empirycznych przeprowadzonych na relatywnie dużej próbie w Polsce.
Prof. dr hab. Lechosław Garbarski
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków. Rzadko się zdarza, żeby praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca różnorodne techniki badawcze była jednocześnie łatwa w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te cechy. Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem przejrzystości wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z dużym zainteresowaniem).
Dr hab. Mikołaj Herbst
Uniwersytet Warszawski
Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych
Książka "Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego" - Katarzyna Dziewanowska - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 406 stron i została wydana w 2018 r. Cena 92.59 zł. Zapraszamy na zakupy!