Tytuł książki:
Współczesny marketing. Filozofia, strategie, instrumenty
Autor książki:
Ireneusz Bielski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Studio Emka |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 480 s. |
Wymiar: | 140x220 mm |
EAN: | 9788388607684 |
ISBN: | 83-88607-68-5 |
Data: | 2006-01-03 |
Cena wydawcy: 39.50 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Celem tej książki jest możliwe wszechstronne opisanie problematyki współczesnego marketingu z jednoczesnym zaakcentowaniem jego aspektów utylitarnych i podkreśleniem związków marketingu z innowacyjnością. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. Na ich końcu przedstawiono przykłady będące odzwierciedleniem polskiej rzeczywistości, inne pochodza z literatury zagranicznej. Ponadto pytania i zadania, które powinny przyczynić się do utrwalenia wiedzy i zdobycia umiejętności wykorzystania jej w praktyce.
Książka "Współczesny marketing. Filozofia, strategie, instrumenty" - Ireneusz Bielski - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 480 stron i została wydana w 2006 r.