Tytuł książki:
Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 296 s. |
Wymiar: | 163x233 mm |
EAN: | 9788376417202 |
ISBN: | 978-83-7641-720-2 |
Data: | 2012-11-22 |
Cena wydawcy: 60.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we współczesnym społeczeństwie. Celem pracy było uchwycenie najważniejszych sposobów wykorzystania promocji i reklamy w społeczeństwie (...) pozwalających formułować wnioski na temat ich pozytywnych i negatywnych wpływów na kształtowanie tożsamości jednostkowej i społecznej oraz zmiany instytucjonalne odpowiadające nowym wyzwaniom cywilizacyjnym.
Książka "Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy" - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 296 stron i została wydana w 2012 r.