pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 296 s.
Wymiar: 163x233 mm
EAN: 9788376417202
ISBN: 978-83-7641-720-2
Data: 2012-11-22
Cena wydawcy: 60.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we współczesnym społeczeństwie. Celem pracy było uchwycenie najważniejszych sposobów wykorzystania promocji i reklamy w społeczeństwie (...) pozwalających formułować wnioski na temat ich pozytywnych i negatywnych wpływów na kształtowanie tożsamości jednostkowej i społecznej oraz zmiany instytucjonalne odpowiadające nowym wyzwaniom cywilizacyjnym.

Książka "Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy" - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 296 stron i została wydana w 2012 r.