Współczesne problemy zarządzania i marketingu
Aniela Styś, Krzysztof Łobos
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 252 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788379307685 |
ISBN: | 978-83-7930-768-5 |
Data: | 2015-12-17 |
Opis książki:
Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary współczesnego zarządzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe.Pierwsze dwie części pracy zostały poświęcone aspektom ogólnym, metodycznym zarządzania i marketingu, szczególnie ważnym, kiedy rozpoczyna się pracę w danym obszarze nauki i należy znać jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdziały poświęcone są kluczowym, rozwijającym się dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przeglądowe, metodyczne, traktujące o trendach rozwojowych bądź takie, które mają charakter swoistych podsumowań wieloletnich badań własnych w obszarach takich jak: zarządzanie rozwojem pracowników, kulturą organizacyjną, wartość przedsiębiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, wartości w marketingu, społeczna odpowiedzialność, marketing internetowy i mobilny.
Książka "Współczesne problemy zarządzania i marketingu" - Aniela Styś, Krzysztof Łobos (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2016 r.