Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce
Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec, Anna Sibińska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 128 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788375254822 |
ISBN: | 978-83-7525-482-2 |
Data: | 2012-12-17 |
Opis książki:
Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego, Takie problemy, jak proces postępowania nabywcy produktów bankowych, etapu podejmowania przez niego decyzji zakupu, dostosowanie metod analiz marketingowych do specyfiki badań marketingowych w sektorze bankowym, proces kreowania nowego produktu bankowego, przebieg jego cyklu życia i badania efektywności działań marketingowych banku są nadal do końca nieopracowane i nierozstrzygnięte. W pracy przedstawiono propozycje ich rozwiązań, a autorzy zdają sobie sprawę z niepełnej listy i przyczynkowości swoich propozycji. Wydaje się jednak, że te propozycje mogą wywołać dyskusję w środowisku naukowym i wśród praktyków zajmujących się marketingiem w sektorze bankowym, a w efekcie przyczynić się do pomyślnego rozwiązania wymienionych problemów.
Książka "Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce" - Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec, Anna Sibińska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 128 stron i została wydana w 2010 r.