Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 428 s. |
EAN: | 9788326406799 |
ISBN: | 978-83-2640-679-9 |
Data: | 2010-10-21 |
Opis książki:
Książko Stevena Bragga, wybitnego specjalisty w dziedzinie rachunkowości, zawiera uporządkowany opis ponad 200 wskaźników, za pomocą których można zmierzyć zarówno finansowe aspekty działalności przedsiębiorstwa, jak i te związane z produkcją, logistyką, sprzedażą, zarządzaniem zasobami ludzkimi, a nawet kontaktami handlowymi realizowanymi drogą elektroniczną. Autor podkreśla, że aby uzyskać precyzyjny obraz wybranego obszaru, należy uważnie wybrać zestaw miar w zależności od informacji, jakie chce się uzyskać. W niniejszej książce czytelnik znajdzie: opis znaczenia każdego wskaźnika i czytelny przykład jego zastosowania, wersje alternatywne dostosowane do konkretnych sytuacji, porady, jak zastosować arkusz kalkulacyjny do sporządzania standardowego zestawu wskaźników.
Na szczególną uwagę zasługują ostrzeżenia, w których autor wskazuje, jakimi elementami wzoru można manipulować i jak zadbać o to, aby wartość wskaźnika na pewno odpowiadała rzeczywistości.
Dzięki tej pożytecznej książce menedżerowie poszczególnych działów, kontrolerzy finansowi, audytorzy, doradcy, inwestorzy, a także właściciele małych przedsiębiorstw będą mogli łatwo skomponować zestawy miar idealnie dostosowane do celów swojej analizy.
Książka "Wskaźniki w analizie działalności przedsiębiorstwa" - Steven M. Bragg - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 428 stron i została wydana w 2010 r.