Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 193 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788371746246 |
ISBN: | 83-7174-624-5 |
Data: | 2001-01-07 |
22.34
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Podręcznik ten przeznaczony jest dla studentów zarządzania i marketingu, ekonomii, politologii i prawa oraz dla tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej zajmują się szeroko pojętym marketingiem. Teoretyczne rozdziały uzupełnione zostały 20 studiami przypadku, w których przedstawione zostały interesujące przykłady z praktyki gospodarczej. Są to w ogromnej większości opracowania autorskie i stanowią integralną część niniejszej książki.
Książka "Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego" - Adam Gwiazda - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Cena 22.34 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.