pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Wpływowy content marketing. Strategie, dzięki którym Twoje treści będą przemyślane, angażujące i skuteczne

Autor książki:

Purna Virji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2024
Oprawa: miękka
Ilość stron: 350 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301240172
ISBN: 978-83-0124-017-2
Data: 2024-12-17
70.69 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Poznaj strategie, dzięki którym Twoje treści będą angażujące i skuteczne. Zwiększ współczynniki konwersji i utrzymuj zainteresowanie klientów. Przeczytaj wyjątkową książkę, która została nagrodzona w prestiżowym konkursie Goody Business Book Awards. Purna Virji, uznana na całym świecie strateg ds. treści, prezentuje sprawdzone strategie tworzenia treści wideo i audio, działania w mediach społecznościowych, które Twoi odbiorcy będą chcieli czytać i oglądać, na które będą czekać. Opisuje także, jak opanować dystrybucję treści w różnych kanałach, takich jak strony internetowe, blogi, e-mail i sieci społecznościowe, aby maksymalizować zasięg, zaangażowanie i wpływ. Dzięki tej książce poznasz łatwe do wdrożenia wskazówki, a także przykłady najlepszych kampanii content marketingowych marek takich jak Patagonia, Microsoft, Spotify i Google oraz wywiady z czołowymi ekspertami branżowymi z całego świata. Znajdziesz również porady, jak dostosować treść do różnych etapów podróży klienta. Książka ta zapewni Ci długoterminowy sukces Twojej strategii content marketingowej, zwiększy świadomość marki, zbuduje relacje i poprawi wskaźniki konwersji.

Książka "Wpływowy content marketing. Strategie, dzięki którym Twoje treści będą przemyślane, angażujące i skuteczne" - Purna Virji - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 350 stron i została wydana w 2024 r. Cena 70.69 zł. Zapraszamy na zakupy!