pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wpływ społeczny w organizacji

Autor książki:

Barbara Kożusznik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 222 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788320815887
ISBN: 83-208-1588-6
Data: 2006-11-15
Cena wydawcy: 52.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Każda organizacja to świat władzy i wpływu, będących istotą kierowania. Aby być efektywnym kierownikiem, należy wpływać na ludzi tak, by zachowywali się zgodnie z naszymi wymaganiami i wdrażali podjęte przez nas decyzje. W książce pokazano, czym jest wpływ społeczny w organizacji, jakie jest jego znaczenie dla funkcjonowania organizacji oraz jakie są konsekwencje wywierania wpływu w relacjach międzyludzkich, w zespołach pracowniczych i w całej organizacji.

Książka "Wpływ społeczny w organizacji" - Barbara Kożusznik - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 222 stron i została wydana w 2005 r.