Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 222 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788320815887 |
ISBN: | 83-208-1588-6 |
Data: | 2006-11-15 |
Cena wydawcy: 52.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Każda organizacja to świat władzy i wpływu, będących istotą kierowania. Aby być efektywnym kierownikiem, należy wpływać na ludzi tak, by zachowywali się zgodnie z naszymi wymaganiami i wdrażali podjęte przez nas decyzje. W książce pokazano, czym jest wpływ społeczny w organizacji, jakie jest jego znaczenie dla funkcjonowania organizacji oraz jakie są konsekwencje wywierania wpływu w relacjach międzyludzkich, w zespołach pracowniczych i w całej organizacji.
Książka "Wpływ społeczny w organizacji" - Barbara Kożusznik - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 222 stron i została wydana w 2005 r.