pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie

Autor książki:

Al Ries, Jack Trout

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 205x195 mm
EAN: 9788324605125
ISBN: 978-83-246-0512-5
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 37.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia

Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej. Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.

Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych -- w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji Mc Donald"s -- wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.

Zasady Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:

  • poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
  • wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną;
  • stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej;
  • planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton.

Książka "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie" - Al Ries, Jack Trout - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2007 r.