Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Al Ries, Jack Trout
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 216 s. |
Wymiar: | 205x195 mm |
EAN: | 9788324605125 |
ISBN: | 978-83-246-0512-5 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,a klient to terytorium do zdobycia
Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej. Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.
Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych -- w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji Mc Donald"s -- wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.
Zasady Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:
- poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
- wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną;
- stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej;
- planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton.
Książka "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie" - Al Ries, Jack Trout - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2007 r.