pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wojna marketingu z zarządzaniem

Autor książki:

Al Ries, Laura Ries

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788320818819
ISBN: 978-83-208-188-1-9
Data: 2010-05-28
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu - prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi. Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce. Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, kadr kierowniczych, osób zajmujących się marketingiem, studentów zarządzania i marketingu.

Książka "Wojna marketingu z zarządzaniem" - Al Ries, Laura Ries - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2010 r.